آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

aysel qizim

عاشورای حسینی

1393/8/11 19:34
نویسنده : mamane aysel
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال درخواستی طراحان

 

نزدیک تاسوعا وعاشورا که میشه دلم همش میگیره چندساله اینطوری هستش... امسال خیلی بدترم... قربون غریبیتون برم من امام غریب که منم حسابی احساس غربت میکنم ...کاش دلم یذره آروم بشه دلم تنگه برای یک دل سیر گریه خیلی دلم هوس زیارت کرده مخصوصا که چندبار توخواب دیدم دارم حرمتو زیارت میکنم یا امام حسین... خودت نصیبم کن که خیلی وقته دلم زیارتتو میخواد یا امام غریب کمک من غریبم کن...بهم آرامش بده کمکم کن که داره دلم میترکه بخدا داره میترکه...فقط خودت درمان دردامون هستی قربون طفل شش ماهت مواظب طفل منم باش وکمکش کن تا همیشه توراه شماباشه...به امید قبول عزاداریهای همه وحاجت روایی حاجتمندان...التماس دعا

 

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان گل پسر
14 آبان 93 8:55
عزاداريتون قبوووووووول
❤مامان مهسا❤
14 آبان 93 11:33
ایام سوگواری اباعبدالله حسین رو تسلیت میگم التماس دعا
مامان مریم
15 آبان 93 17:18
از محرم رسید، ماه عزای حسین سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین التماس دعا
مامان نازنین جون
18 آبان 93 10:44
عزاداریتون قبول
مامانی ساره
29 آبان 93 12:44
عزاداریهاتون قبول باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد