آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

aysel qizim

عکس آتلیه 2سالگی

1393/4/4 15:04
نویسنده : mamane aysel
929 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازنین مامان امسال هم برای عکس آتلیه بردیمت ولی بازم مثل پارسال همش گریه کردی ونزاشتی یک عکس خوب بگیریم... ازت منم خیلی عصبی وناراحت شدم که چرا نمیشه یه عکس خوب ازت داشته باشیم ...عزیزم چندتا از عکسارو گلچین کردیم ولی خیلی خوب نشدن... راستی جشن تولدت هنوز مونده بدلیل امتحانای بابایی شاید آخرهفته برات جشن بگیریم نازبالام...

 

Karikatur linien

اینم کفشدوزک من که لباسشو خودم دوختم چطوره؟

Karikatur linien

Karikatur linien

Karikatur linien

Karikatur linien

 

totalgifs.com joaninhas gif gif jo15.gif

 

پسندها (8)

نظرات (6)

آیسلین مامان باباسی
4 تیر 93 20:00
عکسات هم مثل خودت نازن عزیرم... ممنون عزیزم نظرلطفت هستش
مامان مریم
5 تیر 93 10:37
خیلی خیلی زیبا بود مثل ایسل جون مبارکت باشه خاله جون ممنون عزیز دلم قربونت
❤مامان مهسا❤
7 تیر 93 8:43
عزیزم عکسا خیلی قشنگ شدن مامانی از طرف من ببوسش ممنون عزیزم چشم شماهم پسرمونو ببوسش نازم
مامان شایلین
10 تیر 93 17:22
وای چه عکسهای خوشگلی ایسل جون مثل همیشه ناز شدی، مامانی اینقدر سخت نگیر عسها خیلی هم خوب هستنراستی عزیزم میتوم بپرسم تو کدوم آتلیه عکس گرفتین؟ کارش خوبه خوشم اومد
جشن تولد مدرن با شایلین تم
21 تیر 93 1:34
با سلام و یه عالمه شاد باش به شما نام کودک (آیسل) در قرعه کشی موسسه ما در آمده لطفا برای استفاده از 20% تخفیف و هدیه ویژه تولد -نام کودک- تاریخ تولد - سن کودک و تم انتخابی خود را برای ما ارسال کنید با تشکر مدیریت جشن مدرن کودک و نوجوان شایلین تم
مامانی
22 مرداد 93 1:08
سلام مامانی آیسل من خیلی خیلی کم وقت میکنم بشینم پای اینترنت،اگه اومده باشی خیلی وقته از ریحانه هم عکس نزاشتم،خیلی وبلاگتون فرق کرده و زیبا شده، راستی کدوم آتلیه رفته بودین؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد