آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

aysel qizim

27ماهگی

1393/7/6 9:43
نویسنده : mamane aysel
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

 

138.gif133.gifماهگیت مبارک عزیزم

 

عزیز دلم ببخشید که دیر میام به وبت آخه حسابی شیطون شدی واجازه نمیدی بیام نت برات پست بزارم ...جونم برات بگه حسابی خانم شدی ...ازهمه چیز سردر میاری وجواب همه ی سوالارو میدی ...ازت میپرسیم اسمت چیه میگی آیسل...میگیم چند سالته میگی بیر ایکی (یک دو)...به عکست اشاره  میکنی میگی بابا این عکس کیه بابات میگه عکس آیسل میگی کی خریدی میگه دیروز بعدش میگی چند خریدی میگه ده هزارتومن ...غذاخوردنت یکم بهتر شده و دوتا دندون دیگه در آوردی عزیزم...کلی برا مامانی وبابایی زبون میریزی قند عسل ...وقتی چیزی دلت میخواد پیش خودت میگی بابا آلاجاخ یعنی بابا برام میخره میگم آیسل از کجا برات میخره میگی از مغازه  ...وقتی برات چیزی میخریم میگیم چند خریدیم میگیی اون پش مین (١۵هزاارتومن) اینقدر وقتمو پر میکنی که دیگه واسه سرخاروندن وقت ندارم جیگرم... ایشالله تنت همیشه سالم باشه ولبت خندون خانمم...اصلا نمیزاری یه عکس خوب ازت بگیریم ...راستی شعر یه توپ دارمو کامل یاد گرفتی وسوره کوثرو با کمک من میتونی بخونی عزیزم

 

اینم یه نمونه از شیطون کاریهای دخترمون

 

پسندها (6)

نظرات (9)

دختربهاری
7 مهر 93 17:07
27 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان مریم
10 مهر 93 19:38
27 ماهگیت مبارک عزیزم.. ای کلک بلا...به قول ثنا جون..خُختر خوب و نازنین... ماشالله خاله موفق باشی..
مامان شایلین
11 مهر 93 2:04
27 ماهگیت مبارک آیسل جون ماشالله دیگه بزرگ شدی و واسه خودت خانمی شدی و صد البته شیطون .خاله به قربون اون شیرین زبونی هات بره که حسابی دل مامان و بابا رو میبری .دووووووستت دارم
❤مامان مهسا❤
14 مهر 93 7:40
عزیز خاله...آیسل جونم 27 ماهگیت مبارک
✿مامان دنیز✿
19 مهر 93 23:42
ای جان دلم دنیزم تازگیا شروع کرده به شیطنت موندم اگه پا بگیره و مستقل شه باهاش چیکار میکنم؟ از الان که هنوز رو پاهاش مستقل نشده تا میشینم یا دراز میکشم رو مبل زودی میاد سراغمو خودشو خیلی راحت میکشونه رو مبل
غزاله
19 مهر 93 23:42
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
غزاله
3 آبان 93 14:41
سلام.ممنونم از حضور و تبریکتون
مامانی ساره
3 آبان 93 22:34
27 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان نازنین جون
16 آذر 93 19:08
27 ماهگیت مبارک عزیززززززز خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد