آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

aysel qizim

ماجراهای تازه شیطون بلای مامانی

1391/10/21 14:07
نویسنده : mamane aysel
425 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام چندتا از شیرینکاریهای نازگلمو براتون بزارم تاشماهم مثل من با دیدنشون خنده به لباتون بشینه فقط ماشالله یادتون نره ممنون                            شکلکهای جالب و متنوع آروین  شکلکهای جالب آروین

اول یه خبر خوب اینکه فرشته کوچولوی ما میتونه کامل بشینه خییییلی خوشحالیم وخدارا شاکر

  شکلکهای جالب آروین  شکلکهای جالب آروین  شکلکهای جالب آروین

خبر بعدی اینکه عزیزم چون میتونه چهاردست وپا بره دیگه هیچ جا آروم نمیشه همه جادنبالم میاد میخواد از پله آشپزخونه بیاد بالا وسعی میکنه از یه چیزی بگیره وسرپا وایسه آخ قربونت بشه مامانی

  شکلکهای جالب آروینشیطون من  شکلکهای جالب آروینایستادن آیسل  شکلکهای جالب آرویننازگلم  شکلکهای جالب آروین

اینجاهم شیطونی آیسل که رفته تو آشپزخونه زیر میز بیرونم نمیاد عروسکم   شکلکهای جالب آروین  شکلکهای جالب آروین

عزبزدلم مثل اینکه خییلی دلت میخواد زود بری مدرسه ولی زوده برات اما جیگر مامی چرا باکیف باباییخندهخندهخنده  شکلکهای جالب
آروین

اما در آخر بعداز اون همه شیطونی یک خواب آروم خوابای خوب ببینی نفس مامانی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین          شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین         شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سویل
23 دی 91 19:25
خاله قوربونت بره خوش اخلاقمچه میخنده الهیییییییییییییییییییی


مرسی خاله جونشی خدانکنه قربانت
مامان شیدا
26 دی 91 1:08
سلام ماشالله شما هم دختر نازی دارید .با آن خنده نمکیش ممنون که به ما سر زدید . با افتخار لینکتون کردم


مرسی فدای شما
ثمین
26 دی 91 8:39
سلام عزیزم
لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی

لطفا شما هم ما رو با اسم : ژورنال دنیای نفیــــــــــس
لینک کنید!



ممنون قربانت
مامان مهتا
26 دی 91 13:53
سلام چه بچه نازی با که این دخمل منم طلاست ولی دلم برای آیسل جون ضعف رفت از طرف من یه ماچش کنید خدا حفظش کنه راستی معنی اسمش یعنی چی؟


مرسی قربان شما معنی اسمش مثل ماه
مامان فائزه
28 دی 91 22:36
دختردایی
9 بهمن 91 18:20
سلام .به به! ایسل ما ماشالا چقدر دلبر شده دلم واسش یه ذره شده دختر دایی از دورمیبوستت ایسلی. خیلی دوستون داریم




سلام دل ماهم براتون 1ذره شده
aptenia
24 شهریور 92 12:03
الهی ! ماشالا ! خدا حفظش کنه این جیگر طلا رو !
راستش منم یه دختر تو راه دارم برام دعا کن ! عکسها این نیناز رو دیدم بیشتر امیدوار شدم !


ایشالله به سلامتی نی نی تو بغلت میگیری خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد