آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

aysel qizim

آیسل در کنار دریاچه اورمیه

1391/11/24 13:26
نویسنده : mamane aysel
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش  که چندروزی تعطیل بود آیسلی رفت دیدن عزیزجونش که تقریبا ٢ماهی میشد که ندیده بودش اما روز اول کلا باهاشون غریبی کرد بعدش دیگه باهاشون بازی میکرد خب عزیزدلم توخونه فقط منو میبینه ودیربه دیر بهشون سرمیزنیم اولش نشناختشون ولی موقع برگشتن ازشون جدا نمیشد چندتا عکس از جوجو کنار دریا انداختیم که براتون میزارم 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
آیسلیوباباجونش در ساحل دریا البته دیگه دریا خشک شده وطبیعت زیباش خراب شده
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
اینم بگم که کلاه توی عکسو خودم برا نازگلم بافتم بنظرمن که خیلی خوشگل شده شما چی میگین؟
ني ني شكلك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سویل
24 بهمن 91 14:16
دستت درد نکنه مامانی خشگل بافتیعزیزم منظورم اینه که به نظرات( تایید شده ) یه نیگاهی بکن برات نظر گذاشته بودم


قربانت چون اورمیه بودم اینترنت نداشتم شرمنده خانمی
مبینا
25 بهمن 91 11:41
سلام دخمل خوشگل. ان شااله همیشه به سفر و شادی.
مامان آیسل دختر من با دختر شما تو یه ماه هستند میشه بپرسم دختر شما الان چه کارایی انجام میده.با هم تبادل نظر کنیم اگه اشکال نداره.مرسی گلتو ببوس.


مرسی خاله جونی خواهش میکنم شماهم مبینای عسلو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد