آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

aysel qizim

13 ماهه شدی عروسکم

1392/4/29 21:38
نویسنده : mamane aysel
697 بازدید
اشتراک گذاری

         ماهگیت مبارک

نازنین

 

 

نازنین دخترم همدم تنهاییام  جیگرگوشه مامان 13 ماه از کنارمون اومدن وزمینی شدنت گذشت  وشما عزیزم روزبه روز بزرگتر وخانمتر شدی عسلم همیشه آرزو داشتم که دختر داشته باشم وخدا منو با دادن زیباترین فرشته خودش  لایق مادربودن کرد عشق مامان تو این 13ماه همش سعی کردم مثل چشام مواظبت باشم حتی یک لحظه از خودم دورت نکردم و همیشه دعا کردم که مامان خوبی برات باشم  عزیز دلم تواین یک ماه که از تولدت گذشت خیلی کارا یاد گرفتی راه رفتنت دیگه کامل شده چندتا کار دیگه یاد گرفتی وهزار بار شیرینتر ونازتر عسلم چندتا لغت دیگه یاد گرفتی  مثلا  کامل میگی (گدخ :یعنی بریم -گت :برو-ور:بده-نه:بخور-چا:چای - میری جلوی پنجره اسم دایی جونتو صدا میکنی میگی علی -پوفو :غذا-جیز:چیزای داغ وچیزاییکه نباید دست بزنی-من:من-نیه:چرا-گیی:بپوشون) وقتی میگم آیسل چشم مامان کو با انگشت نازت چشممو نشون میدی میگی |(جوز:چشم )-میگم یاللاه کن باهام دست میدی ولباساتو مییاری میگی گیی یعنی بپوشون ووسایلتو مخصوصا پتوتو به کسی نمیدی تا چند وقت پیش رو پای مامی لالا میکردی الان دیگه سرتو میزاری روبالشتت خوابت میگیره نفسم وقتی گشنت میشه شیشه شیرتو میاری میگی هااااام وقتی سوار ماشین میشیم فوری دستتو میبری رو ضبط وروشنش میکنی  خلاصه 1000000000ماشالله بزرگ شدی وخانم  دوستت دارم با تمام وجودت عزیزترینم 

 

 

 

 

اول یه کلوز آپ از آیسل خشگل مامانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدو بیا ادامه مطلب عزیزجان

 

 

 

نازخاتون من همش میخواد لباساشو وکفشاشو خودش بپوشه قربونش برم

 

 

 

 

 

 

ازوقتی برات دمپایی خریدم همش میاری میگی پام کن اونوقت توخونه راه میری وکیف میکنی عزیزممممممممممم

 

 

 

 

 

اینم یه شیرینکاری دیگه آخه لباس میره تو آبکش ها شیطونکمخندهسوالسوال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربونت بشم من که از الان  پاتو کفش بزرگترات میکنی ولباسای باباتو میپوشی نفسم 

 

 

 

 

 آیسلی ونمازخوندن

 

 


 

 

خشگلم داره فیلم میبینه

 

 

 

 

 

قربون ژست گرفتنت

 

 

 

 

 

آخ جیگرتو که نمیتونی دمپاییتو دربیاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم چندتا از عکسای آیسلی در چیچکلو 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیسلی ودایی علیرضاجونششششششششش

 

 

 

 

 

 

 

اینم حیاط خونمون که عاشق سنگاش هستی فندقم

 

 

 

 

 

سل دوستت دارم

 

 

 

love roses 03

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

عمه حدیث خوشگله
30 تیر 92 2:01
13 ماهگی ات مباااااااااااااااااارک آیسل جونم
من لینک تون کردم مامانی ، شما هم دوست داشتین لینک کنید.


ممنون عزیزم چشم حتما با افتخار
ندادختر عمه
30 تیر 92 12:26
ایسلی جون 13ماهگیت مبااااااارک

ماشالله ماشالله هم بزرگ شده وهم ناز


مرسی عزیزم ممنون
مبینا
30 تیر 92 13:58
سلام عزیز دلم فدای خنده هات
وبلاگت واقعا عالی شده خیلی خیلی تبریک میگم.
همیشه سالم و شاد باشی.


مرسی خاله جون شماهم همینطور
مامان آلما
30 تیر 92 14:47
13ماهگیت مبارک خوشکلمراستی یادتون رفته ما رو لینک کنین؟


مرسی فدات شم نه عزیزم تو لیست پیوندها هستین دیگه
مریم مامان ویانا
30 تیر 92 17:11
سلام مامان آیسل...من مامنن ویانا هستم.الان که داشتم وبلاگ آیسل را میخوندم یه چیز جالب فهمیدم:من و دختر شما تو یه بیمارستان به دنیا اومدیم فقط با 28 سال اختلاف خدا دخترتونو حفظ کنه.ایشالله این سری بیام ارومیه یه قرار میذاریم تا دخترا همدیگه رو ببینن.راستی شما کجای ارومیه هستین؟؟؟؟؟؟


عزیزم خیلی خوشحال شدم ولی متاسفانه من ساکن اهر هستم عزیزم
مامی سویل
30 تیر 92 17:38
13ماهگیت مبارک عسلیییییییییییییییییییییییییییییی
مامی سویل
30 تیر 92 17:41
به من میاد قهر کنم؟تولوخدا؟؟
باشه قبول یه روز میایم اورمیه اشتی کنون حالا دیگه اشتی اشتی واسه همیشه اشتی
داشتی داشتی نگو دوسم نداشتی

ببخشید دیگه داشتم واسه خودم رانی باز میکردم


نه خانمم ولی پیدات نبود گفتم شاید قهر باشی عسل بانو
الهام مامان یسنا
30 تیر 92 20:07
عزیزم 13 ماهگی مبارک. قالب وبلاگت خیلی قشنگ شده. مبارکه
خیلی خوشگل و خانوم شده درست مثل اسم قشنگت.
عکس اولی خیلی قشنگ بود.


ممنون عزیزم باچشای خشگلت میبینی
هلیا دخمل خوشگل
31 تیر 92 10:26
سیزده ماهگیت مبارک ایسل خانمی هووووووووووووووووووووورا




مرسی خاله جونی


مامان ثمین
31 تیر 92 12:07
سلام.خصوصی داری
مامان ثمین
31 تیر 92 12:07
13891392
مامان فائزه
31 تیر 92 16:11
13 ماهگیت مبارک دختر طلا خصوصیت رو چک کن ...
مریم مامان ویانا
31 تیر 92 18:37
عزیزم ماتهران هستیم.آیسل عزیزو ببوس.


ممنون قربانت چشم شماهم کوچولورو ببوسش
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 11:00
13 ماهگيت مبارك خانوم خوشگله
عكسات همه خوشگلن

دوست خوبم دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده
اگه ممكنه تو وبلاگ عكسش رو ببين و اگه خوشت اومد بهش راي بده

مرسي


باشه حتما بهش رای میدیم باچشای خشگلت میبینین
مامان سولماز
1 مرداد 92 13:24
سلام سلام سيزده ماهگي ات مبارك ،عزيزم


ممنون خاله جون مرسی
مامانی زهرا
1 مرداد 92 15:38
13 ماهگیت مبارک باشه گلم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و همچنان به شیطنت هات ادامه بدی خانــــــــــــــوم کوچــــــــــولو


مرسی خاله جووووووووون
هلیا دخمل خوشگل
1 مرداد 92 21:37
سلام دوست عزیز شما با افتخار لینک شدید


شماهم همچنین لینک شدین عزیزم
مامان محراب و مليكا
2 مرداد 92 12:04
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
الهام مامان علیرضا
3 مرداد 92 11:14
سلام آیسلی عزیزم عکسهات خیلی ناز شده خاله فدای اون خنده هات 13 ماهگیت مبارک گلم راستی قالب وبتون هم خیلی زیبا شده تبریک میگم
مامان سولماز
3 مرداد 92 21:56
ماشاالله براي دختر اسفند دود كن ماماني


مرسی خانمی چشم حتما
سارا مامانی شیدا
4 مرداد 92 0:36
13 ماهگیت مبارک آیسل جونمعکسات خیلی نازن
مامانی برای این عروسک خانم اسپند دود کنید خدا نکرده چشم نخوره
برای آیسل جونم


چشم مامانی حتما
مامان بابای الیسا
4 مرداد 92 13:16
وای چه عکسهای قشنگی 13 ماهگردت مبارک عزیزم.


مرسی خاله جووووووون
مامان سبحان جون
4 مرداد 92 16:02
۱۳ماهگیت مبارک دخملی خوشگل خاله نازی عزیزدلم میسی مامان جونی اومدی پیشمون

ممنون عزیزم
مامی سویل
5 مرداد 92 12:34
خاله پارمیدا
5 مرداد 92 22:31
قدر، باران رحمتی است که در جویبارِ هر فرد و هر جمع، به اندازه او جاری می‏شود خدایا! در شب قدر هر چه خیر نصیب اولیائت می کنی نصیب ما نیز بگردان . . . آمینپیش ما هم بیایین¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پایدار________¤
صبا
5 شهریور 92 13:07
سلام
من از طریق وبلاگ(ترنم بهارم ) از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم
واقعا وبلاگتو قشنگه اون آیسل گوگولیی هم به جای من ببوسید
راستی من 13 سالمه و بعد از چندین سال مامانم یادش افتاد که خیلی تنهام
واسه همین یه خواهر کوچولو برام آورد
البته چون من خیلی دوسش دارم براش یه وبلاگ درست کردم
لطفا از وبلاگ خواهر پسته ی من دیدن کنید
بای بای


ممنون عزیزم چشم حتما سرمیزنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد