آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

aysel qizim

17ماهه شدی قندعسلم

1392/8/30 11:52
نویسنده : mamane aysel
838 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک نازنینم

 

 

دختر نازم جیگرمامانی ...شیطون بلای من... فندقم قندعسلم... همنفسم عشقم مامانی من 17 ماه ازباتو بودن گذشت وشما نازنینم  روز به روز بزرگتر وشیرینتراز روز قبل شدی ...وقتی که صدام میکنی ماما انگاری دنیارو بهم میدن ...بغلت که میکنم وعطر تنتو بو میکنم احساسم قابل وصف نیست  ...اونوقت میشه که با بوسه هام پرت میکنم ولی بازم دلم آروم نمیشه ومیخوام بخورمت وقتی میخندی زیباترین لحظه زندگیم میشه...همش با خودت با اسباب بازیهات حرف میزنی ...هزاران ماشالله بهت که هرچی بگم از شیرینیت وشیطنتات کم گفتم ...دیگه واقعا شدی یک دستگاه فتوکپی ...از دیدن بچه ها ذوق میکنی اونم چه جوری...با همه زود دوست میشی...

به همه جاسرک میکشی به همه چی دست میزنی وچیزی نمونده تو خونه که از دست شما نرفته باشه رو کابینت...وقتی من مشغول کاری میشم شما بادقت تمام بهم زل میزنی وبلافاصله اون کارو تکرار میکنی ...وقتی موفق میشی کاری رو درست انجام بدی میگی آهااان...وقتی باباییت سر کارهستش گوشیرو میاری برام میگی بابا ...

عصری که باباییت از سرکار میاد تا آیفون میزنه میدوی بغل من تا خودت درو باز کنی براش ...راستی نازم تو اینماه از شیر گرفتمت البته شیرخشک میخوردی جیرانیم بجاش الان شیر پاستوریزه میخوری عروسکم...میخوام از پوشک هم بازت کنم دارم باهات کار میکنم تا یاد بگیری جیش گفتنو

راستی 2تا دندون دیگه دراوردی وشدی 4دندونه نمیدونم چرا دندونات دیر درمیان ناراحت

عزیزم وقتی کاری انجام میدی بعد بهت میگم آفرین برای خودت دست میزنی هورا

عاشق موز وپرتقال واناروانگور هستی... آبگوشت وماکارونی وعدسی وسوپ وگردو وماست خیلی دوست داری...بابایی که از سرکارمیاد کیفشو میاری میگی گاگا...

یادگرفتی ازت که سوال میپرسی با سرت جواب میدی وقشنگ میگی آره یا نه

صدات که میکم آیسل میگی بییه یعنی بله ...اسممو صدا میکنی میگی آینا (آیسان)ومن قند تو دلم آب میشهلبخند

عاشق این هستی که همه کشوهارو خالی کنی زمین ومنو عصبانی کنیعصبانی

وقتی عددارو میشمرم توهم تکرار میکنی میگی نک-دو-سه- شیش-هف-هش-دهتشویق

شکمتو بازمیکنی برا بابایی میگی فوتش کن خییییییلی خوشت میاد هورا

دهنت -دستت -دندونت -شکمت -ابرو رو نشون میدی... گشنه ات که میشه شیشه شیرتو میاری برای من میگی ماما شی

مثل اکثربچه ها رنگ آبی رو میشناشی ومیگی آبیییی

لغت نامه آیسلی

 

کی*کیف

 

آقا*آشغال

 

قاقی*قاشق

 

ب بت*شربت

 

آما*سیب

 

حاما*حموم

 

داتی*خوابیدن

 

آتدیم*انداختم

 

جیری*پاره کردن

 

گتدی*رفت

 

گت دی*آوردم

 

یوح*نیست

 

شی*شیر

 

گویی*گوشی

 

ایو*الو

 

بیی*بله

 

باپی*در

 

دایی*دایی

 

گوی*گذاشتن

 

دیش *دندون

 

آبی*آبی

 

ابیو*ابرو

 

گوز*چشم

 

ققا*نقاشی

 

قوجی*بغل

 

آچی*بازکردم

 

آپیدی*پریدن

 

 اویدا*اونجا

 

بویدا*اینجا

 

قاطی*ماست

 

دادا*داداش

 

عمی*عمو

 

 

جورا*جوراب

 

 

 




انارخوردن به شیوه آیسلی بفرما شماهم

 


 

باباییت داشت پیچ دوچرختو میبست که شماهم مشغول تعمیرکاری شدی بسلامتی

 

پیکاسوی مامان عاشق نقاشی هستش

 

 

 

گیر داده بودی به دبه خیارشور واونم سنگین بود نمیتونستی برش داری

 

 

رفتی تو ماهیتابه تا سرخت کنم جیگرم

 

 

یک روز پاییزی وهوای آفتابی رفتیم پارک نزدیک خونمون

 

 

 

پاییز تو حیاط خونمون

 

ماشالله دیگه دستت به کلید در بالکن میرسه باید قفلش کنیم تا نری تو تراس

 

 

عشق سوهان رفتی از کابینت بر داشتی میخوری نازم

 

از مایاد گرفتی مسواک میزنی منم برات مسواکوچولو خریدم عشقم

 

 

.

 

داری با گوشی با بابا حرف میزنی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان عرفان
30 آبان 92 10:02
17 ماهگيت مبارك خاله .
mamane aysel
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان عرفان
30 آبان 92 10:05
عزيزم من وقتي اولين بار آمدم وب شما ديدم در امكانات وب آب و هوا و دماي شهر تبريز را گذاشتي گفتم همشهري هستيم و بعد كه در پست بعدي ديدم نوشته محله مون در اروميه فكر كردم اهل اروميه هستيد به هر حال ببخش .اهر هم به تبريز نزديكه . فاصله مون از هم زياد دور نيست و هر كجا باشيد و اهل هر جا باشيد عزيز ما هستيد و دوستتون دارم و مي بوسمتان . فداااااااااااااااااات بشم .
mamane aysel
پاسخ
قربان شما عزیزم ماهم همینطور عزیزم
مبینا
30 آبان 92 19:56
سلام عزیزم 17 ماهگیت مبارک. شاد و سلامت باشی همیشه ان شااله. سلام عزیزم ممنون خاله جونی شماهم همینطور نازم
الهام مامان علیرضا
1 آذر 92 16:50
تعمیرکاری بیستی هستی خاله جون هفده ماهگیت مبارک عزیزم انار نوش جونت آیسلی ممنون عزیزم فدات
سارا مامانی شیدا
2 آذر 92 9:57
17 ماهگیت مبارک عزیزم خدا حفظش کنه چقدر شیرین زبون شده این خوشگل خانم ممنون خاله جونش قربون شما
مامان عرفان
3 آذر 92 8:55
خصوصي اومدمممممممممممممممممم
مامان عرفان
3 آذر 92 10:47
`¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶ ¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o ´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o ´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o ´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o ´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶ ´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶ ´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶ ¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶ ¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶` ´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶ ´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶ ´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶ `¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶ `¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶ ´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶
مامان فهیمه
4 آذر 92 19:33
عزیزم ماشالله 17ماهگیت مبارک آیسلی ناز
پرهام ومامانش
5 آذر 92 23:37
17 تا برا ییییی ایسلی 17 ماهههههههه ma ham yek 2nya buuuuuuuuuuuuuuuuus for you
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد