آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

aysel qizim

بافتنی های خودم برای ناز خاتون

1392/10/19 17:58
نویسنده : mamane aysel
1,580 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دل مامان امسال سعی کردم برات یکمی وقت بزارم وچیزایی که خودم دوست دارم  برات ببافم که چندتاشو موفق شدم ببافم ولی بقیه اش مونده که وقتی تمومشون کردم عکساشو میزارم 

 

 

      

 

 

این پاپوش هارو هم برای پسرخاله آیسلی که قراره تاچند روزه دیگه بدنیا بیاد بافتیدم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم (مامان ثنا جون )
21 دی 92 11:14
خیلی زیبا بود افرین مامان هنرمند. بوس واسه ایسل جون
mamane aysel
پاسخ
مرسی خانمی قابل نداره
مامان نازنین جون
21 دی 92 17:16
خانمی بافتنیهات خیلی قشنگه مخصوصا اون پاپوشهامن شما رو با افتخار لینک کردم شما هم اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید
mamane aysel
پاسخ
ممنون عزیزم چشم ماهم با افتخاررررررررررر فراوان شمارو میلینکیم نازم
مامان عرفان
23 دی 92 0:38
سلام مامانی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده . درگیر امتحانات عرفانم وقت نمیکنم بیام بهت سر بزنم . خیلیییییییییییییییی دوووستتون دارم .
mamane aysel
پاسخ
سلام عزیزم ماهم دلمون براتون تنگ شده امیدوارم موفق باشین عزیزم
مامان عرفان
23 دی 92 0:38
چه مامان هنرمندی
mamane aysel
پاسخ
خواهش میکنم نظر لطفتت هستش نازم
بهاره
25 دی 92 21:20
سلاااااااااااااااااام وای این دختر ما چه قدر خوشمزه شده اسپند دود کن واسه خوشمزه م راسی من آدرس وبم عوض شده دوست داشتی اصلاحش کن
ندا
28 دی 92 20:45
این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. .......ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی.
مامان هلیا
28 دی 92 22:06
سلام خوبی ایسل قیزی بزرگ شده ادرس قاب عکس هاhttp://fa.picjoke.net/
عمه حدیث خوشگله
30 دی 92 22:12
وای چقده قشنگ ، خوش به حال آیسل چه مامان هنرمندی داره
mamane aysel
پاسخ
ممنون عزیزم خواهش میشود
مامان آلما
1 بهمن 92 15:24
افرین مامانی هنرمند
mamane aysel
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتون هستش
مامان صدرا
4 بهمن 92 14:35
سلام به همشهری عزیز واقعا خیلی با سلیقه وهنر مندی وماشالله هزار ماشالله دختر شیطون وخوردنی دارید . ادرس وبم صدراعشق مامانفس بابا
mamane aysel
پاسخ
مرسی عزیزم فدات حتما سر میزنیم به روی چشم
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:36
maman honrmanddddddddddd che khoshgelannnnnnnnnnnnnnnnnnnn
mamane aysel
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد