آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

aysel qizim

سومین سالگرد ازدواجمون

1392/12/1 13:28
نویسنده : mamane aysel
409 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است

 

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

 

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

 

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم

 


 

عزیز دل مامان دیشب سومین سالگرد ازدواجمون ویکی شدن دلامون بود... 3سال از روزی که با بابایی عهد بستیم که تا همیشه کنار هم باشیم گذشت ومن هرروز خدا را برای داشتن این عشق پاک وبابایی شکر میکنم ...بابایی مارو برای شام برد بیرون بعدش  3نفری جشن گرفتیم ...شماهم طبق معمول شیطونی کردی نزاشتی خوب لذت ببریم عزیزم دوستتون دارم

 

...

 

اصلا یجا ننشستی همش تواین فکربودی که چه بلایی سر کیک بیچاره بیاری نازم

 

 

همش انگشتتو میکردی تو کیک ونزاشتی یک عکس خوب ازت بگیرم

 

اینم کادوی ناقابل من برای بابایی که نزاشتن کادوی بهتر براشون بگیرم

 

اینم کادوهای بابایی برای من دستت درد نکنه عزیزم

 

 

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم

پسندها (2)

نظرات (4)

ندا
2 اسفند 92 21:04
عزیزم سالگرد ازدواجتون تبریک
mamane aysel
پاسخ
مرسی خانمی
ندا
2 اسفند 92 21:05
mamane aysel
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان هلیـــــــــــــــــا
3 اسفند 92 23:56
سلام عزیزم سالگرد ازدواجــــتون مبـــــــــــــارک بهترین لحظات را از خداوند برایتان خواستارم
mamane aysel
پاسخ
ممنون عزیزم فدات
مریم (مامان ثنا)
5 اسفند 92 15:59
مبارک باشه در کنار هم خوش و خرم باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد