آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

aysel qizim

23ماهگی

1393/2/31 10:06
نویسنده : mamane aysel
606 بازدید
اشتراک گذاری

23ماهگیت مبارک عزیزم

23ماه عشق به تو ...23ماه زندگی کنار تو...23ماه لحظه به لحظه هیجان ترس ودلواپسی برای تو ...23ماه بوکردن تنت ...23ماه شنیدن صدای نفسات ...سپری شد وشما شیرین زبونتر ونازتر وصدالبته شیطونتر شدی ...طوریکه بعضی وقتا دلم میخواد از دست تو بشینم گریه کنم چون حسابی خسته ام میکنی...حرف زدنت دیگه تکمیل شده وتقریبا همه ی کلمه هارو میدونی ...همه اعضای خانواده رو میشناسی و به اسم صدامیکنی ...تو خیال خودت با صدرا حرف میزنی وهرجا عکسشو ببینی فوری میشناسی...عاشق پدربزرگات هستی مخصوصا بابای من که بهش میگی آتا ...تند تند عکسشو نگاه میکنی وبوسش میکنی ...وقتی یه جاییت زخمی میشه میگی بوسش کن بعدش باید همه جاتو غرق بوسه کنیم تا شما راحت شی...دیگه چی بگم که شدی همه ی زندگیمون عزیزدلم...گاهی وقتا با خودم فکر میکنم کاش یه دوربینی بود همه ی لحظه های زندگیتو ضبط میکرد تا بعدا بشه همشو دید ولی حیف  نیست... یه روز که مریض بودی بردیمت دکتر وبه شما آمپول زدن حالا هروقت از اونجا رد میشیم میگی اینه یعنی آمپول

لغت نامه وجمله های آیسلی

بابا گدیبدی ایشه  محصل بابا رفته سرکار

بابا آلاجاخمحصل بابا میخره

سنده گیسنمحصل منم میپوشم

سنده گدیسن محصلمنم میرم

گدخ تاب تابیهمحصل بریم تاب بازی

گدخ حاماما مای بیبی آچاخ محصلبریم حموم مایبیبیرو باز کنیم

گدخ دستشوییه محصلبریم دستشویی

ابسانا خالا محصلخاله افسانه

سمانه محصلسمانه

سنده ایچیرممحصل منم میخورم

اودا مامانیندی محصلاونم مال ماماست

باشیم دیدی محصلسرم خورد

باطمامحصل فاطمه

بستنی آلسینمحصل بستنی بخره

تبلودت موبارک محصلتولدت مبارک

گلجخ دا محصلمیاد دیگه

دودا بهمحصل پاشو دیگه

آچ دا به محصلبازش کن دیگه

گدخ آتاخ  دابه محصلبریم بخوابیم دیگه

آلسین قوجونا محصلبغلم بگیرم

گدخ ماشینیمیزا محصلبریم ماشینمون

بونودا آلاجاخ محصلبرای اینم میخره

گدخ آب بازیه محصلبریم آب بازی کنیم 

صدیا گه اوتو بویدا محصلصدرا بیا بشین اینجا

چایدا اوت گدخ اشیهمحصل چادر بپوش بریم بیرون

صدیا گلجخ دا محصلصدرا میاد دیگه

ماما اوتوروبدا محصل ماما نشسته

صوبانه ییدیم محصلصبحانه خوردم

 

 

محل تازه نشستنت عروسکم

بازم مشغول خوابوندن عروسکات عزیزم تو که خودت خشگلترین عروسک دنیایی

بیا ادامه مطلب

 

نماز خوندن آیسلی این رکوعش

اینم سجده اش قربونت برم عزیزم

دیگه از بس شیطون شدی وقتی خسته میشی همونجا خوابت میبره نازم

عزیز دلم عاشق توت فرنگی هستی وبهش میگی توت مگی

اینجاهم مشغول دیدن کارتون هستی عشقیم

قربون ژست گرفتنت جوجوی مامان

 

 

پسندها (17)

نظرات (15)

❤مامان مهسا❤
30 اردیبهشت 93 17:53
هزار ماشالله دخمله خوشمل و با مزه ای دارین خدا حفظش کنه واسه آیسل جون مرسی جیگرم باچشای نازت میبینی عزیزم
❤مامان مهسا❤
31 اردیبهشت 93 11:46
گلم با افتخار لینک شدین ممنون عزیزم شماهم باافتخار لینک شدین
مامان فائزه
1 خرداد 93 10:37
عزییییییییییززززززم ماشالا چقدر ناز شدی چقدر قشنگ حرف میزنی آیسلی ... مامـــــــــــــانی ایسلی رو از طرف من فاطمه یسنا یه ماچ محکم بکن ... ممنون عزیزم شماهم دخترتو ببوس عزیزم
ويزيزك
2 خرداد 93 22:43
سلام عزيزم ممنون كه به وبلاگ من سر زديد و متشكر از اينكه نظر گذاشتيد عزيزم براي تولد زنبوري ايليا جون دقيقا يادم نيست كه چقدر مقوا استفاده كردم ولي تعداد مقواها بستگي به تعداد مهمونها و بزرگي و كوچيكي فضاي مهموني بستگي داره ولي حدودا فكر كنم حدود سي تا مقواي اشتنباخ و فابريانا استفاده شده بود باز هم به وبلاگ من سربزنيد
مامان دنیز
8 خرداد 93 1:55
سلام دخمل شیطون بلاچقده شیرینی شما خالهمامانی اسپند یادت نره برا گلدون کوچولومون مامانی میای تبادل لینک؟
مامان مریم
15 خرداد 93 0:49
سلام ایسل جونم خوبی خاله جون تولدت مبارک باشه یادت باشه اولین نفر که بهت تولدت را تبریک گفت من بودم قربونت برم با اون نماز خوندنت..
مامان ati
15 خرداد 93 2:15
سلام عزیزم قدمتون روی چشمم حتما بیا عزیزم دوست داشتی تو خصوصی برات شماره میزارم اومدنی با هام تماس بگیر خوشحالم میشم عزیزم ببوس عروسکت رو عزیزم
مامانی ساره
15 خرداد 93 12:40
الهیییییییییییییییییییی قربونت برم خاله جون چقدر ماه شدی شما چه عکسای نازی مامانی ازت گرفته دستش درد نکنه ماشاءالله هزار ماشاءالله آفرین که اینقدر قشنگ حرف میزنی
مامان فائزه
18 خرداد 93 16:03
سلام ج ایمیلمو نمیدی ؟؟؟؟ اگه لاین یا وایبر داری من همیشه آنلاینم ... این طوری بهتره اینم ای دی لاینم kimiya.saam
مامان فائزه
19 خرداد 93 14:41
سلاااااااام مامان ایسل براتون ایمیل کردم عکسای جیگرمو اگه بد شده ببخشید دیگه بازم اگه کمکی خواستی بهم بگووووو ایسل قشنگمو ببوس تولدت مبارگگگگگگگ ایسل جونم پیشاپیش قربونت عزیزم شرمنده دیرجواب دادم
مامان شایلین
19 خرداد 93 19:35
سلام مامانی خوبی؟ چه دختر نازی دارین خدا براتون نگه داره به ماهم سر بزن خوشحال میشیم.با افتخار لینک شدین. راستی یه سوال داشتم شما اصالتا اهل اهر هستین ؟ یا تبریز؟ سلام نظر لطفتون هستش عزیزم ممنون من اصالتا اهل ارومیه هستم ولی الان ساکن اهرهستم نازم
فاطمه خواهر آقا رضا
20 خرداد 93 19:32
ممنون از نظرت عمه چشم اگه باز هم رفتیم سعی می کنیم به شما هم اطلاع بدیم از طرف من آیسل را ببوس ممنون ناز قیزیم بوس برای شما وداداشی ومامانیت
مامی پوریا
22 خرداد 93 19:16
ای وارث تاج و تخت محمود بیا / مرآت صفات پاک معبود بیا خلق آرزوی بهشت موعود کنند / والله تویی بهشت موعود بیا عید شما مبارک ممنون عزیزم عیدشماهم مبارک خانمم
مامان عرفان
24 خرداد 93 11:06
سلام خانومي البته سلامي دوباره بعد از مدتها غيبتم . ببخش بابت غيبتم كه نتونستم بهتون سر بزنم سلام عزیزدلم خوش اومدی دلمون براتون تنگ شده بود خانمی
(مامان سویل)
4 تیر 93 10:44
سلام شیطونه خاله بلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا سلام عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد