آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

aysel qizim

30ماهگی

1393/10/7 14:37
نویسنده : mamane aysel
1,276 بازدید
اشتراک گذاری
عزیز دل مامان سلام خوبی امیدوارم منو ببخشی که دیربه دیر میام وآپ میکنم عزیزم جان مادر اینروزا بدجوری سرماخوردم که حوصله نکردم بیام پست بزارم برات پست یلداو۳۰ماهگیتو یجا میزارم الانم اومدم فقط بنویسم برات عکساتو بعدا میزارم جانم شب یلدا امسال خونه عزیز جون بودیم وروز رحلت پیامبر اونجا خیرات داشتیم عشق مامان خیلی خوش گذشت ولی بعد اومدن حسابی افتادم تورختخواب الان تازه دارم یکم بخودم میام جیگرم دراولین فرصت میام پستو کامل میکنم وعکساتو میزارم شرمنده مامانی قربونت
پسندها (4)

نظرات (11)

مامان مبینا
7 دی 93 14:44
ای جانم چه دخمل خوشگلی خدا نگه دارش باشه. راستی اسم خوشگلی هم داره معنی اون چی میشه؟ بووووووووس به منم سر بزن دوست عزیز خوشحال میشم ممنون خانمی حتما بهتون سرمیزنیم چشم مرسی که سرزدین بهمون
مریم(مامان ثنا جون)
7 دی 93 15:52
خدا بد نده انشاالله که بهتر بشی مثل اینکه این سرما خوردگی تو تمام خونه ها هست منم تازه خوب شدم و ثنا جون دو روز پیش خوب شد..30 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو ممنون خانمی بله تقرببا همه جاهستش خیلی مریضی بدی هستش مخصوصابرا کوچولوها
❤مامان مهسا❤
8 دی 93 13:40
خدا بد نده خانمی ایشالله به زودی زود حالت بهتر بشه منتظر عکسای آیسل خوشگله هستیم راستی 30 ماهگیت هم مبارک عزیزم ممنون عزیزم چشم دراولین فرصت عزیزم
✗ دختربهاری✗
9 دی 93 15:12
30 ماهگیت مبارک خوشکلم راستی من لینکتون کردم خوشحال میشم لینکم کنین
مامان مبینا
10 دی 93 16:03
مامانی ساره
11 دی 93 20:35
سلام عزیزم ممنون میشم عدد 110 رو به 1000891010 بفرستی البته با هرچندتا خطی که داری میشه مرسییییییییییییییییییییییی
مامان elaaaaa
12 دی 93 11:25
مامانی ایسل اگه وایبر داری شمارتو توی خصوصی برام بزار بیارمت توی گروهم همه اونجا بیشتر نی نی وبلاگی هستیم
دختردایی
21 دی 93 22:59
سلاااااااام عشق ومحبت ردپای خدادرزندگیست دعاگوییم زندگیتان پرازردپای خداباشد.دوستون داریم.آیسل جونم دلم برات یه ذره شده فدات شمبراشومام همینطور
مامان هلیــــا
27 دی 93 0:04
سلام عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه ممنون که سر زدین منتظر عکسای جدید ایسل جون هستیم فدای دخمل نااااز
مامان نازنین جون
29 دی 93 8:42
سلام...... خدا بد نده خواهر ،انشاا... که هر چه زودتر حالت خوب بشه
الهام
4 بهمن 93 11:11
ایشالا که به زودی بهبود پیدا کنید عزیزم و بازم از آیسل جون برامون بنویسید خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد