آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

aysel qizim

این روزای آیسلی

1392/5/6 17:05
نویسنده : mamane aysel
628 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم  این روزا حسابی شیطون شدی خیلی شلوغی میکنی همش توخونه راه میری ومیدوی وهمه چیزو دستکاری میکنی وقتی تو آشپزخونه هستم میای به پاهام میپیچی ونمیزاری به کارام برسم واسه همین وقتی میخوابی زود زود بکارام میرسم دیشب اولین شب قدر بود ماکه بیداربودیم شماهم نخوابیدی عزیزم ایشالله زود بزرگ شی وخودت قدراین شبارو بدونی ایشالله خدا محافظ همه بچه های دنیاباشه مخصوصا مواظب شما گلم  بیاین برای سلامتی همه مریضا بخصوص نی نی های مریض دعا کنیم

 

 

 

 

عروسکم تازگیها خودت سوارماشنت میشی ولی نمیتونی بیای پایین والکی گریه میکنی تا بیایم بردارمت آخ قربون میوه خولدنت عسیسم

 

 

 

 

داری با برس مامان موهاتو شونه میکنی جیگگگگگگگگرم

 

 

 

 

 

 

اینم شیطونیت که با بالشتت بازی میکنی فندقم آخ جیگرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتوماچ

 

 

 

 

 

این چادرم خودم برات دوختم تا دیگه با چادر مامی کاری نداشته باشی البته پارچشو عزیزجونت برات گرفتن دستشون درد نکنه البته طبق معمول نمیزاری ازت عکس بگیرم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازم حس مهندسیت گل کرده دخمل باهوشم اینبار رفتی تومیز کامپیوتر عروسکم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

animated gifs of tahnk you

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان علی
6 مرداد 92 17:26



مرسی ماهم بووووووووووووس
مامان سولماز
7 مرداد 92 16:29
واي ماماني چه دختر نازي ،اسفند يادتون نره


ممنون عزیزم مرسی
الهام مامان یسنا
7 مرداد 92 17:57
ای جان آیسل جونم میخواد مهندس کامپیوتر بشه. قربونت برم با چادر سرکردنت خیلی ناز و خانوم شدی.
اتفاقا یسنا هم وقتی من تو آشپزخونه کار میکنم میاد می چسبه به پام نمیذاره کار کنم.


وای خواهر چیکارکنیم بااین بچه های شیطون
ندا
7 مرداد 92 21:11
وااااااای ایسلی چادر چه بهت میاد خوشگل خانوم....]


مرسی خانمی
مامان آلما
7 مرداد 92 23:22
واااای چه دخمل فضولی عینهو دخمل من


آره مامانی بچه ها همگی اینطوری هستن فضولی نه کنجکاوی عزیزم
وانیا
8 مرداد 92 18:59
سلام دوست گلم به ماهم سربزنید
هلیا دخمل خوشگل
9 مرداد 92 11:43
وااااای عزیزم با چادر نماز خیلی ماه شدی فدات بشم گوگولیییییییییییییییییی


مرسی عزیزم
عاطفه مامان الای
9 مرداد 92 18:35
سلام دوست عزیز خوشحالم که یه همشهریه دیگه رو تو وبم دیدم منم لینکت میکنم
شما کجای تبریزی؟ من منظریه هستم
میبوسمتون


ممنون خانمی ماهم خوشحالیم ماهم بوس برای 2تاتون مامانی
عاطفه مامان الای
9 مرداد 92 18:38
'گلم تو ارومیه هستی یا تبریز
آخه آب وهوای تبریزو نوشتی
بنویس برام کدوم شهری واگه تبریزی کجا هستی؟


عزیزم من اهر هستم متولد شهر ارومیه وآیسلی هم انجابدنیا اومده
مامانی زهرا
9 مرداد 92 23:58
آیسل کوچولو معلومه حسابی شیطونی میکنی و مامانی هم باید همش مراقبت باشه تا خدایی نکرده بلایی سر خودت نیاری امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و به شیطنتهات ادامه بدی


بله مامانی حسابی شیطون شده به همه جاسرک میکشه قربونش برم
عمولی
10 مرداد 92 12:35
کوپیین قیزی نه دیشلملدی ،مخصوصا ماشین داکی عکسینن ،چادرالیسی
الله حیفظ السین ،آجیغوزا گلمسینا ،منیم بتر اورهیم گچنده کوپهین قیزیننان سورا آیری لغتیم یوخدی


مرسی اللریز آغریماسین عمولی
مامان فائزه
11 مرداد 92 12:36
ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــــونم
مامان محمدرضا
12 مرداد 92 0:38
خیلی عکسات ناز بودن خاله جون


مرسی مامانی ممنون که اومدین
نيايش
12 مرداد 92 7:35
اي جــــــــــــــــــــــان زنده باشي


ممنون خاله جونی
کلوب کودک ،نوجوان وجوانان بانک ملی ایران
12 مرداد 92 10:28
اگر می خواهید فرزند دلبندتان همه چیز را در مورد پول بداند. اگر می خواهید فرزند دلبندتان بداند چگونه می توان پول زیادی جمع كرد. اگر می خواهید فرزند دلبندتان در آینده جزء افراد موفق در امور مالی باشد. اگر می خواهید فرزند دلبندتان بازی و سرگرمی را در كنار همه آنها داشته باشد و اگر می خواهید آرزوهای دور و نزدیكش برآورده شود. حتماً سفری به جزیره ما داشته باشید .
مامی سویل
14 مرداد 92 1:18
شیطونه خاله چقدم چادر بهت میاد


مرسی عزیزم
مامان فهیمه
14 مرداد 92 16:12
عزیزم چه گل دختری،چه حاج خانمی شده با چادر،خدا حفظش کنه


ممنون خاله جونی مرسی
مامان فهيمه
16 مرداد 92 0:34
سلام مامان آيسلى جونم خوب هستيد،ببخشيد يه سوالى دارم،مامان هديه(مامان سبحان)تو چت باهاش دوستم،امروز بعد از مدتها رفتم تو وبش ديدم يه پست خدافظى گذاشته خيلى ناراحت شدم،چش شده مگه؟
مامان فهيمه
16 مرداد 92 17:11
مرسى دوستم،تو يكى از پستاى رمزدارش ديدم شما نظر گذاشتى گفتم شايد در جريان باشى،به هر حال اميدوارم مشكلى پيش نيومده باشه
خاله اریسا خانوم
17 مرداد 92 1:18
سلان عزیزم.با اجازه لینکتون کردم.شما هم ی سر به وبلاگ من بزنید خاله.با ایسل خانوم بیایید.بووووووووووس واسه ایسل خانوم


چشم در اولین فرصت ماهم با افتخار لینکتون میکنیم عزیزم
مامان فهيمه
17 مرداد 92 11:12
.•°``°•.¸.•°``°•.
( eid)
`•.¸ ¸.•`
°•.¸¸.•°
.•°``°•.¸.•°``°•.
(Said )
`•.¸ ¸.•`
°•.¸¸.•""
.•°``°•.¸.•°``°•.
( fetr)
`•.¸¸.•`
°•.¸¸.•
.•°``°•.¸.•°``°•.
( pishapish)
`•.¸ ¸.•`
°•.¸¸.•""
.•°``°•.¸.•°``°•.
( mobarak )
`•.¸ ¸.•`
°•.¸¸.•


عزیزم عیدشماهم مبارک خانمی
فرناز مادر آتیلا
17 مرداد 92 12:58
جانم ، چادر نمازشو ببین..........خدا حفظش کنه


ممنون خاله جونی
خاله پارمیدا
17 مرداد 92 15:39
. . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
گناه رفته در چشمم ، خدا دارد فوت می کند ؛ این اشک ها بی دلیل نیست !
عاشقانه هایت با خدا سرشار از معنویت !
عید فطر مبارک …


عیدشماهم مبارک عزیزم
مبینا
18 مرداد 92 11:13
سلام عیدتون مبارک. هزار ماشااله آیسل حسابی شیطونی میکنه
مبینا هم همینطور شده همش به من میچسبه باید بخوابه تا من بتونم به کارام برسم.
فکر کنم ما داریم یه خورده لوسشون میکنیم.

برای ایسل عزیزم.


سلام عیدتون مبارک ممنون عزیزم
غزل
20 مرداد 92 23:57
سلام ایسل جون به وبلاگ ما هم سر بزن خوشکلک


چشم عسلم
پرهام ومامانش
21 مرداد 92 0:24



ماهم همچنین عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد