آیسلی ناز ماآیسلی ناز ما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
عشق ناب ماعشق ناب ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

aysel qizim

کوتاه کردن موهای نازخاتون

1392/7/13 19:53
نویسنده : mamane aysel
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخترنازم ملکه زیباروی من  چندوقتی بود موهات بلند شده بودن ... چند وقت پیش با بابایی

خودمون تو خونه کوتاهش کرده بودیم ولی بازم بلند شدن ...

این دفعه بردیمت آرایشگاه ولی چشمتون روز بد نبینه واییییییییی تعجبتعجب

کل آرایشگاهو گذاشته بودی رو سرت عزیزم ...به مصیبت وبا اومدن من شما کمی آرومتر

شدین وبه زور آب و برس تونستیم کمی کوتاهشون کنیم ... هوراهوراهورا

از بس گریه کردی نشد اونجا ازت عکس بگیریم فندقمقلبقلب

 

14.gif

 

 

آیسل قبل از کوتاهی موهای نازش

 

 

بعد آرایشگاه

 

یک مدل دیگه از شیطونیات

 

عروسکت آواز میخونه شما نگاش میکنی بهترینم

طبق معمول کپی... پیست  از کارای من

 

قربون دل مهربونت بشم من آخه همه عروسکاتو سوار تابت میکنی وبراش تاتا میخونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دختر عمه آراد و آیسا
14 مهر 92 20:45
ای جونم چه خوشمل شدی گلم


قربانت عزیزم
مامانیِ زهرا
15 مهر 92 10:44
مدل جدید موهات مبارکت باشه آیسلی شما همه جوره خوشگل و نازی عروسک خانوووووووووووم


مرسی خانمی با چشای نازت نیگا میکنی
مامان ایسان
16 مهر 92 8:00
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود ای کاش کودک بودم تا از ته دل میخندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش میکردم
کوچولو روزت مبارک


ممنون عزیزم همچنین روز آیسان جونم مبارک
الهام مامان علیرضا
17 مهر 92 12:26
فدای تو که اینقدر ناز شدی آیسل جونم
مبارکت باشه موهای نازت

خاله به هر چی دست می زنی اشکال نداره فقط این اتو رو بی خیال شو که خدای نکرده اوف نشی



مرسی عزیزم
رها
17 مهر 92 18:35
عزیز دلم ماشا... خنده خوشگلی داری کوچولوی ناز همیشه بخندی خوشگل خانم
مریم
21 مهر 92 14:52
ای جانم . خدا حفظش کنه براتون
مامان آلما
26 مهر 92 9:17
مبارک باشه. چقدر بهت میاد قند عسل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به aysel qizim می باشد